Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Creuen imprescindible un pla d'immunització de la major part de la població abans de l'inici de la temporada turística
Els hotelers de Menorca ofereixen els seus establiments per accelerar la vacunació i que la immunització sigui una realitat al mes de maig com s’havia previst. Creuen imprescindible que el 70 per cent de la població estigui vacunada perquè es reactivi l’activitat turística. Asseguren que, a hores d’ara, les reserves no estan arribant. Tot i les darreres notícies del govern espanyol que ja parlen que la immunització no es podrà efectiva fins al setembre, els hotelers de Menorca s’han proposat no defallir per aconseguir aplicar un pla abans que comenci la temporada turística.
Ofereixen els seus hotels perquè no volen que la manca d’espai sigui un problema per posar totes les vacunes en el moment que arribin per a tothom. Paral·lelament demanen al govern autonòmic la suspensió d’impostos del 2021, com el de turisme sostenible, i a l’Estat la baixada de l’IVA i l’ajornament dels pagaments dels préstecs ICO, entre altres peticions.
Els hotelers insisteixen que des del passat 16 de març que van haver de tancar els establiments no han sentit el suport per part de cap administració i les ajudes han estat simbòliques.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora