Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Avisen que no serveix de res tancar carrers si no es controlen les aglomeracions de turistes beguts
Els hotelers de platja de Palma demanen més policies, especialment en el torn de nit, i més implicació de les administracions per evitar que es torni a projectar una imatge dolenta de Mallorca a l’exterior. De res servirà diuen, haver tancat els anomenats carrers del Jamón i de la Cervesa, si la policia no evita que els turistes incontrolats desplacin la seva bauxa alcohòlica a la platja de s’Arenal.
Els hotelers de la primera zona turística de les Illes demanen als negocis del lleure nocturn que es reinventin i pugin de categoria. També rebaten al conseller de Turisme, que demanava fa uns dies als turistes incívics, que no tornin. La presidenta de l’Associació Hotelera de Platja de Palma, Isabel Vidal, ha dit que el que s’ha de rebutjar són els comportaments incívics, no els turistes.
Segons els hotelers, la mala imatge que hem donat els darrers dies es podria haver evitat i demanen també a les institucions més claredat a l’hora d’informar de les decisions que afecten el turisme.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari