Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Aquesta és una destinació turística amb 3.000 places hoteleres i altres 5.000 d'allotjament vacacional
Molts hotels de Portocolom, a Felanitx, es preparen per reobrir aquest mes de juny. Alguns han aprofitat aquests mesos de pandèmia per fer-hi reformes. Aquesta és una destinació turística “familiar” que té 3.000 places hoteleres i altres 5.000 d’allotjament vacacional.
A l’aparthotel Portomar els operaris estan treballant intensament aquests dies per tenir-ho tot a punt per al proper dia 16. L’establiment l’ha comprat una família belga que el volia obrir l’estiu passat, però per culpa de la pandèmia tot s’ha endarrerit. Amb la reforma s’ha apujat la categoria, que ara és de 4 estrelles. Un cas similar és el de l’hotel JS Suites. La pandèmia també va alentir una reforma que, igual que en el cas anterior, havia d’estar enllestida l’estiu passat. Ara ja ho tenen quasi tot a punt per rebre els primers clients el proper dia 23.
Des de l’associació hotelera de Portocolom, que agrupa una vintena d’establiments, assenyalen que aquesta serà una temporada molt estranya i que les ocupacions globals difícilment estaran per damunt del 20 per cent. Amb tot, es mostren esperançats que els turistes – majoritàriament francesos- però de procedències molt diverses, vagin tornant progressivament.
Portocolom és un destí tranquil amb una oferta pensada per a famílies o parelles. A les poc més de 3000 places hoteleres de què disposa en els darrers anys s’hi ha afegit una àmplia oferta d’allotjaments vacacionals, que sumen ja més de 5 mil places. Els hotelers, però, consideren que és una oferta complementària i diferent a la seva.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit