Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El gerent de la patronal de la Federació, Manuel Sendino, ha afirmat que les mesures sanitàries "han d'acceptar-se", si bé ha afegit que l'ús obligatori de la mascareta a partir del dilluns a Balears "no ajuda a la percepció d'un lloc segur, ni a les vendes"
EFE/ Cati Cladera
65La Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera ha admès aquest divendres que l’ús obligatori de la mascareta “no és un plat de bon gust” per als turistes, i ha afegit que el Govern ha pres aquesta mesura “conscient de tots els perjudicis que causa, perquè els causa”.
El gerent de la patronal de la Federació, Manuel Sendino, ha afirmat que les mesures sanitàries “han d’acceptar-se”, si bé ha afegit que l’ús obligatori de la mascareta a partir del dilluns a Balears “no ajuda a la percepció d’un lloc segur, ni a les vendes”.
D’altra banda, ha explicat que “val més perdre unes vendes que perdre-les totes”, en l’hipotètic cas que creixessin els contagis. “En la mesura que eviti la proliferació de brots i ens puguem veure en un nou confinament parcial o total, ha d’acceptar-se i complir-se la norma”, ha afegit el gerent.
Amb relació a l’inici de la temporada, Sendino ha reconegut que continua havent-hi “molta incertesa, ja que els canvis són continus”. En qualsevol cas, ha incidit en què les Pitiüses són “destins atractius per al turisme internacional i la gent vol continuar venint, encara que enguany no està fàcil”.
Sobre l’elevat cost dels bitllets d’avió per a viatjar a les Illes, el gerent ha confiat que els preus s’aniran “normalitzant”.
Arriba un vol pilot amb turistes anglesos per comprovar si Eivissa és una destinació segura
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"