Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Confien que un augment en el ritme de vacunació els permetrà obrir i recuperar les pèrdues de l'any passat
Els hotelers d’Eivissa esperen poder iniciar la temporada al juny. És la seva previsió més optimista segons explica la Federació Hotelera de l’illa. Confien que un augment en el ritme de vacunació els permetrà obrir i recuperar les pèrdues de l’any passat.
Abans de la pandèmia, a Eivissa acostumava a quedar oberta a l’hivern només un 10 per cent de la planta hotelera. Enguany la xifra és encara inferior, 3 de total de 113 hotels estan oberts.
Tenen paquets tancats amb turoperadors i ja reben reserves, tot i que a un ritme molt inferior que altres anys. A més, enguany, a diferència d’estius anteriors, són cancel·lables, així que la incertesa és encara major.
De fet a l’estiu de 2020 varen facturar només entre un 15 i 20 per cent de la caixa feta la temporada de 2019. Continuen reclamant, ara més que mai, l’eliminació de l’impost turístic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes