Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

Patronal i Consell volen que s'elimini l'impost de turisme sostenible
La patronal hotelera demana eliminar l’impost turístic, rebaixar o suprimir les taxes aèries o fins i tot llevar l’IVA de les factures pendents de Thomas Cook. El Govern ha pres nota de les demandes dels hotelers a la seu del Consell d’Eivissa, i presentarà al Govern Central un paquet de mesures. La patronal d’Eivissa té por davant les conseqüències de la fallida del majorista.
El consell d’Eivissa se suma a la demanda de reduir o eliminar temporalment l’impost pel turisme sostenible i demana al Govern Central anticipar-se a l’inestabilitat del mercat britànic.
Des de la fallida de Thomas Cook a Eivissa han estat repatriats prop de 1.300 turistes. Avui han sortit 193 més. Encara queden 1.500 que aniran marxant fins el 6 d’octubre.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut