Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Patronal i Consell volen que s'elimini l'impost de turisme sostenible
La patronal hotelera demana eliminar l’impost turístic, rebaixar o suprimir les taxes aèries o fins i tot llevar l’IVA de les factures pendents de Thomas Cook. El Govern ha pres nota de les demandes dels hotelers a la seu del Consell d’Eivissa, i presentarà al Govern Central un paquet de mesures. La patronal d’Eivissa té por davant les conseqüències de la fallida del majorista.
El consell d’Eivissa se suma a la demanda de reduir o eliminar temporalment l’impost pel turisme sostenible i demana al Govern Central anticipar-se a l’inestabilitat del mercat britànic.
Des de la fallida de Thomas Cook a Eivissa han estat repatriats prop de 1.300 turistes. Avui han sortit 193 més. Encara queden 1.500 que aniran marxant fins el 6 d’octubre.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys