Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Asseguren que calen mesures per contrarestar la previsible davallada del turisme a les Balears
El dia en què les Illes Balears es promocionen a FITUR com a destinació sostenible i a dins la mateixa fira, les federacions hoteleres de les 4 Illes han presentat la seva llista d’exigències. Asseguren que davant la davallada de les reserves per a 2019, el Govern ha de posar en marxa mesures urgents com ara eliminar l’impost turístic, recuperar les facilitats urbanístiques per reformar els hotels i perseguir el lloguer turístic il·legal. Unes declaracions que coincideixen amb la visita de la ministra d’Indústria i Turisme, Reyes Maroto, a l’estand de les Balears.
Aquesta reacció dels hotelers illencs arriba enmig del nerviosisme del sector per les males xifres de vendes de cara a la temporada que ve i que s’estan posen de manifest a FITUR. Segons els turoperadors, les reserves estan entre un 6 i un 12 per cent per davall de l’any passat. Menorca, en concret, baixa un 20 per cent. Els grans beneficiats, asseguren, són les destinacions competidores de la Mediterrània Oriental.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació