Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

La FEHM posa en marxa un programa de formació digital per augmentar les competències i la productivitat de treballadors i directius
A mesura que passen les setmanes, els hotelers de Mallorca confirmen que pugen les reserves per a la pròxima temporada. Un 20% dels hotels de Mallorca estan oberts en aquests moments, però la Federació Hotelera preveu que al llarg del febrer i el març el percentatge augmenti fins al 50%. Per Pasqua, a principi d’abril, un 70% de la planta fa comptes obrir portes.
“Es comencen a activar les reserves i pensam que la tendència es consolidarà. Això és un punt positiu a tenir en compte”, ha dit la presidenta de la FEHM, Maria Duran.
Però, com va ocórrer l’any passat, hi falta personal i especialment treballadors ben formats. Una de les solucions és el nou programa de transformació digital que beneficiarà 1.000 treballadors, directius, d’hotels afiliats a la FEHM. Gràcies al programa Mallorca Digital Hospitality Program, rebran de manera gratuïta formació eminentment audiovisual i online, utilitzant avatars, per millorar les capacitats de treballadors, directius i empresaris. També, segons afirmen, per avançar en la transformació digital de Mallorca com a destinació.
“És un programa molt ambiciós i disruptiu, on també farem uns cinc esdeveniments amb grans personalitats expertes en transformació digital”, explica Bernat Cañellas, CEO de Schôolers, l’empresa organitzadora. I Maria Frontera afegeix que “la tecnologia ens pot ajudar a fer front a la manca de personal en determinades àrees”.
El programa té un cost de 600.000 euros i vol contribuir a millorar la productivitat de les plantilles perquè les empreses no siguin tan dependents d’una mà d’obra, en aquests moments, escassa.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'