Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
La reducció de vols amb Londres ha avançat el tancament d'alguns establiments, però ha crescut l'oferta d'allotjament rural i d'interior
Menorca té previst mantenir obertes unes 2.000 places hoteleres en temporada baixa, sols un 5 per cent de totes les disponibles. És la mateixa proporció de Formentera i molt lluny del 31 per cent de Mallorca o l’11 per cent d’Eivissa. La majoria dels establiments són rurals i d’interior, que atenen hostes britànics o francesos d’un poder adquisitiu mig-alt.
La manca de connectivitat aèria és el principal entrebanc per omplir totes les habitacions dels hotels que obren tot l’any. Els clients britànics són els que ja han començat a anul·lar reserves per la reducció de vols aquest hivern que els impossibilita arribar fins a l’illa.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària