Els hotelers creuen que l'augment dels preus i la inflació podria minvar els seus comptes de resultats
L’Associació d’Hotelers de Sant Antoni i la Badia tenen bones sensacions per aquesta temporada, de moment els seus hotels ja ronden el 80 % d’ocupació i les previsions, segons aquesta associació, són molt bones, tot i que preocupa l’augment que hi ha de la pujada generalitzada de preus.
De fet, el compte de resultats és el que preocupa els hotelers, ja que l’augment generalitzat dels costos i la inflació podrien minvar els beneficis a final de temporada.
A més, la presidenta de l’Associació d’Hotelers de Sant Antoni i la Badia, Ana Gordillo assegura que en els dos darrers anys es va aconseguir un canvi en el model turístic que ara amb la nova normalitat podria perillar.
De moment, l’ocupació dels hotels a Sant Antoni i la Badia ronda el 80 % i, fins i tot, alguns estan plens. Tot gràcies a la recuperació d’un mercat britànic que suposa un 30 % de l’ocupació de l’illa d’Eivissa.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge