Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els responsables d'alguns establiments han detectat l'arribada d'un nou perfil de turistes, els inversors d'Eivissa
Els pocs hotels d’interior que han continuat oberts a Maó durant les Festes de Nadal han tengut fins ara una ocupació durant les festes de Nadal que amb prou feines s’ha situat a l’entorn d’un terç de les places disponibles.
En el cas de l’Hevresac ha assolit una ocupació mitjana d‘entre el 30 i el 40 per cent. Tot i que hi ha hagut algun dia de plena ocupació, aquesta xifra està molt enfora de la de fa un any, però millora la dels mesos anteriors.
D’altres establiments similars també situen en un terç l’ocupació per aquestes dates; alguns, però davallen aquesta xifra fins al 20 per cent. Pel que fa al perfil dels clients els responsables d’alguns d’aquests hotels destaquen, com a novetat, l’arribada d’alguns mallorquins que van més enllà de Ciutadella per descobrir el Llevant menorquí i ciutadans de la resta de l’illa que, en el cas d’algun establiment de preus més ajustats, els han ajudat a salvar aquestes festes.
Pel que fa als qui vénen a fer negoci, destaquen aquells que, amb un important poder adquisitiu, cerquen, es construeixen o es reformen cases. Però també s’ha detectat un perfil nou d’inversors provinents d’Eivissa.
Alguns responsables d’aquests hotels afegeixen que la reducció de les connexions aèries també ha afectat les reserves i d’altres exposen que un dels principals problemes que es troben els visitants, en aquests moments, és el de poder reservar a restaurants de qualitat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys