Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

En aquests moments, negocien amb la Delegació de Govern que puguin servir per allotjar-hi agents de la Policia Nacional
L’ajuntament d’Eivissa preveu que els habitatges podran estar disponibles abans de l’estiu. Els 11 pisos s’ubiquen a un edifici on abans hi havia 40 infrahabitatges on vivien unes 100 persones. Els desallotjaments per iniciar les obres van fer que s’ocupassin cases de la zona que estaven buides, algunes des de feia temps, tot i ser de propietaris privats. Al consistori, asseguren que s’ha reduït la incidència de les ocupacions per la feina feta pels serveis socials, la policia, i també per aquests propietaris.
Les obres als habitatges de protecció oficial pretén ser el nucli des del qual es començarà a recuperar aquest barri des del punt de vista urbanístic i també social.
El consistori acaba de licitar, a més, les obres d’adequació de 3 cases de la seva propietat també a sa Penya per a cedir-les a serveis socials abans que acabi l’any per a casos d’emergència de l’habitatge.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"