Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

De mitjana, els contractes se signen en un període de 22 anys: 264 mesos per acabar de pagar l'habitatge
Segons el Col·legi de Registradors, els ciutadans de les Illes són els que destinen un major percentatge del seu sou mensual a pagar la hipoteca. Les Balears en lidera el rànquing estatal amb aquesta xifra: de mitjana, els residents aquí a les Illes han de dedicar un 44,7% de la seva nòmina a despeses hipotecàries.
Els registradors avisen que, en els darrers mesos, aquest indicador no ha fet més que pujar. I què pagam cada mes, de mitjana, a la nostra comunitat? També lideram el rànquing: 834 euros d’hipoteca. Aquesta dada s’ha incrementat més d’un 11% en el darrer any.
Han augmentat els preus però també és curiós que les Balears és una de les comunitats amb el període temporal de nous crèdits hipotecaris més baix. De mitjana, els contractes se signen en un període de 22 anys: 264 mesos per acabar de pagar l’habitatge.
També continua la tendència a l’alça dels preus a les Illes, però en aquest cas en menor mesura que en el conjunt de l’Estat. Al mes d’abril, l’índex de preus al consum (IPC) ha augmentat a l’Arxipèlag un 1,2% en comparació al mateix mes de l’any passat. Són 3 dècimes manco que la mitjana estatal. De gener a abril la pujada ha estat de 4 dècimes. Hotels, cafès i restaurants són els establiments que experimenten un major augment dels preus amb gairebé un 3%, per la coincidència amb Setmana Santa. Li segueixen en pujades els preus de l’habitatge i del transport.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc