Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
En canvi, les Illes Balears són una de les tres comunitats amb més assegurances mèdiques, segons les darreres dades de l'associació empresarial del gremi, UNESPA
Els ciutadans de les Illes continuam sent dels espanyols que més assegurances mèdiques tenim de tot l’Estat. En tenim 3 de cada 10 illencs, un 32,5%, més de 6 punts per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere de Madrid i Catalunya, segons les dades publicades per UNESPA, l’associació empresarial del gremi.
No passa el mateix, en canvi, amb les assegurances de decessos. De fet, així com els balears optam més que a la resta d’Espanya per tenir una assegurança privada per anar al metge, quedam a la coa pel que fa a les assegurances de decessos. Només un de cada cinc illencs té contractada una pòlissa pensant en el dia de demà. Una assegurança que, en general, cobreix els costos de l’enterrament o d’una futura indemnització per als familiars i que, aquí a les Illes, ens diuen, no acaba d’arrelar.
No pensen el mateix a la resta del país. Gairebé la meitat dels espanyols, més del 46%, té contractada una assegurança de decessos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria