Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d'emergència
Ja són més de 70.000 les hectàrees que cremen a Califòrnia. Els incendis han obligat que devers 200.000 persones hagin de ser evacuades de les seves cases, però també d’escoles, hospitals, i d’altres infraestructures privades i públiques.
Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d’emergència nord-americans, i amenacen d’estendre el foc fins a altres zones residencials de l’Estat californià.
Com a mesura preventiva, s’han realitzat talls programats del subministrament elèctric, que afecten un milió de clients. El governador de Califòrnia, Gavin Newsom, va decretar diumenge l’estat d’emergència.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat