Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d'emergència
Ja són més de 70.000 les hectàrees que cremen a Califòrnia. Els incendis han obligat que devers 200.000 persones hagin de ser evacuades de les seves cases, però també d’escoles, hospitals, i d’altres infraestructures privades i públiques.
Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d’emergència nord-americans, i amenacen d’estendre el foc fins a altres zones residencials de l’Estat californià.
Com a mesura preventiva, s’han realitzat talls programats del subministrament elèctric, que afecten un milió de clients. El governador de Califòrnia, Gavin Newsom, va decretar diumenge l’estat d’emergència.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix