Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d'emergència
Ja són més de 70.000 les hectàrees que cremen a Califòrnia. Els incendis han obligat que devers 200.000 persones hagin de ser evacuades de les seves cases, però també d’escoles, hospitals, i d’altres infraestructures privades i públiques.
Els forts vents que arriben fins als 100 quilòmetres per hora compliquen les tasques dels serveis d’emergència nord-americans, i amenacen d’estendre el foc fins a altres zones residencials de l’Estat californià.
Com a mesura preventiva, s’han realitzat talls programats del subministrament elèctric, que afecten un milió de clients. El governador de Califòrnia, Gavin Newsom, va decretar diumenge l’estat d’emergència.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació