Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

És la xifra més alta dels darrers cinc anys
Segons dades del Ministeri de Medi Ambient, enguany s’han cremat 59.000 hectàrees a Espanya. És la pitjor xifra dels darrers cinc anys.
Dels focs declarats els darrers dies, continua actiu l’incendi declarat dilluns a Campillo de Altobuey, a Conca. El foc, que ha calcinat més de 1.200 hectàrees forestals, està ara mateix perimetrat i estabilitzat. Les pròximes hores esperen donar-lo per controlat. Les condicions meteorològiques han ajudat molt a les tasques, ja que des d’aquest dimecres al matí plou en la zona afectada.
Mentrestant, a Milmarcos, Guadalajara, ja està sota control l’incendi declarat dimarts capvespre. Un accident de trànsit va ser l’origen d’aquests dels focs.
I a Yeste, Albacete, s’espera que d’aquí a uns dies pugui quedar controlat l’incendi declarat dijous i que ha cremat 3.300 hectàrees. Els veïnats dessallotjats han pogut tornar aquest dimecres a ca seva.
65 focs cremen 78 hectàrees a les Illes Balears en sis mesos
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys