Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Els llogaters han viscut quatre dies fora llum
Els llogaters dels infrahabitatges de l’avinguda Joan Miró de Palma han recuperat el corrent elèctric, aquest divendres, després de 4 dies a les fosques. Han hagut de contractar un electricista per poder arreglar el comptador que, diuen, ha estat manipulat pel propietari. Han viscut una situació límit els darrers dies, sense poder connectar els ventiladors ni fer neta la roba.
El propietari dels infrahabitatges s’ha posat en contacte amb alguns llogaters i els ha proposat una resolució amistosa per abandonar l’habitatge, però sense tornar la fiança i sense cap solució pels arrendataris.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva