Se'ls imposen també mesures cautelars com la prohibició d'entrar a la Comunitat de Madrid, on resideix la víctima, igual que tota comunicació amb ella
Imatge de l'exterior de la presó de Pamplona on es troben tres dels cinc membres de La Manada. / EFE. Villar López
25La secció segona de l’Audiència Provincial de Navarra ha decretat la presó provisional sota fiança de 6.000 euros per als cinc integrants de La Manada, condemnats per un delicte d’abusos sexuals amb prevalença en els Sanfermins de 2016, segons han informat fonts jurídiques.
La sentència, que ja ha estat notificada als condemnats, ha comptat amb un vot particular discrepant del president del tribunal, José Francisco Cobo, qui ha advocat per la pròrroga de la presó provisional sense condicions.
Als cinc condemnats se’ls imposen també mesures cautelars, com l’obligació de comparèixer els dilluns, dimecres i divendres al jutjat corresponent de la seva localitat de residència; se’ls prohibeix entrar a la Comunitat de Madrid, on resideix la víctima, igual que tota comunicació amb ella; se’ls retirarà el passaport, i se’ls prohibeix sortir del territori estatal sense autorització judicial.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona