Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
No hi podrien tornar fins que no s'aixequés l'estat d'alarma, tot i que en cap cas perdrien la seva plaça
Des de dilluns està en vigor el protocol, pactat entre tots les illes, pel qual els familiars dels residents en els geriàtrics de Menorca se’ls poden endur a casa. Ho poden fer si es compleixin certs requisits i tenint en compte que no hi podrien tornar fins que no s’aixequés l’estat d’alarma, tot i que en cap cas perdrien la seva plaça.
IB3 ha contactat amb responsables polítics d’aquests centres i ens han explicat que algunes persones s’han interessat sobre què haurien de fer per emportar-se els seus familiars a casa. De moment, però, no s’ha concretat cap trasllat.
D’altra banda, aquest dimecres s’ha confirmat el positiu d’una resident al geriàtric municipal de Ciutadella. Es tracta del segon cas, ja que des de fa una setmana també hi ha una treballadora infectada. Dijous es coneixerà el resultat de les darreres 8 proves diagnòstiques, després que els altres 26 test practicats a personal i interns hagin donat negatiu.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores