Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La karateka li ha fet un ippon a la quarantena i ja pensa a tornar a vestir el karategi
A qui la Covid-19 també ha capgirat entrenaments, projectes i competicions és a na Cristina Ferrer. La karateka eivissenca ha parlat als micròfons d’IB3 amb vista als seus objectius de futur, un d’ells: la participació als pròxims Jocs Olímpics.
Ferrer enyora concentracions i competicions. La karateka però ha sabut fer un ippon a la quarantena. I és que tot i que no hi ha data fixada, l’eivissenca ja pensa a tornar a vestir el karategi.
Havent aconseguit un segon i un tercer lloc al Campionat del Món, no li tremola el pols a l’hora de parlar dels somiats Jocs Olímpcs. Segons l’establert, els del 2021 seran els darrers que disposaran de la disciplina del karate.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma