Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Es dispara també la demanda de matriculacions a l'Extensió Universitària d'Alaior
Bona part dels 3.000 universitaris menorquins no aniran enguany a estudiar fora de l’illa. La por d’un nou confinament aconsella passar el curs a Menorca, cosa que ha fet que es disparàs la demanda a FP i les matriculacions a l’Extensió Universitària d’Alaior. Però també els que han quedat sense feina aprofitaran l’hivern per estudiar.
El fet que el curs d’enguany sigui semi-presencial o telemàtic ha fet que molts estudiants menorquins hagin decidit deixar de pagar pisos a fora i romandre a l’illa, ja sigui estudiant a distància o optant per millorar la seva formació. És el cas del Cap de Llevant de Maó, l’institut que concentra el major nombre d’alumnes de cicles formatius, que ha notat un increment del 25% en les matriculacions. Se n’han inscrit 270, sense comptar els més de 100 alumnes que han quedat fora per irregularitats en les inscripcions, la qual cosa situaria l’augment en el 70 per cent.
La demanda per estudiar Formació Professional ha estat enguany tan gran que més de 1.000 persones han quedat sense plaça a les Illes. Però també l’Extensió Universitària de Menorca ha registrat un augment de demanda. Enguany s’hi han inscrit 271 alumnes, un 14% més que l’any passat.
Aquesta setmana ja han començat les presentacions dels graus universitaris, però no serà fins demà que arrencaran els cicles formatius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca