Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Més de 5.300 persones varen demanar ajuda al Telèfon de l'Esperança l'any passat. 239 d'aquests usuaris varen manifestar ideacions suïcides.
Els voluntaris del Telèfon de l’Esperança han atès enguany gairebé 4.500 demandes d’ajuda. Els ha cridat l’atenció que, tot i ser un servei per a adults, els joves i adolescents també els han telefonat. Concretament, 465 joves marcaren el 971 46 11 12.
La crisi de la COVID-19 ha fet que l’any passat més de 5.300 persones demanassin ajuda al Telèfon de l’Esperança i 239 manifestassin ideacions suïcides. Enguany, i sense haver acabat l’any, 187 han dit a algun voluntari que tenien una crisi suïcida.
La depressió, els trastorns d’ansietat, la crisi del projecte vital, la soledat o la incomunicació són els problemes que més es verbalitzen en aquestes telefonades. Nadal és una temporada molt difícil per a algunes persones, per això des del Telèfon de l’Esperança recorden que ells sempre ofereixen un voluntari per escoltar les 24 hores del dia les persones que pateixin algun tipus de crisi vital.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals