Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Més de 1.000 persones reben directament menjar de l'entitat a l'illa
La pandèmia gairebé ha duplicat les famílies que es troben en una situació vulnerable a Menorca. Però, en paral·lel a les necessitats, també ha crescut la solidaritat entre la població. En donen testimoni la quarantena de nous voluntaris, la majoria joves, que dediquen part del dia a dur aliments als que més ho necessiten.
A Menorca, més de 1.000 persones reben directament menjar de Càritas, un 57% més que fa dos mesos. Es tracta d’aliments que es preparen per a les famílies que es troben amb dificultats econòmiques, i ho fan els voluntaris que a Menorca són, de cada vegada, més joves. Han respost amb solidaritat davant aquesta situació d’emergència social i econòmica. A hores d’ara, hi ha 40 nous voluntaris, i la majoria són gent jove.
Un problema que existia a Menorca, ja que la majoria de voluntaris que col·laboraven amb Càritas abans de la pandèmia eren majors de 60 anys i, per seguretat, havien de romandre a casa seva. Per tant, la implicació de la gent jove en aquests moments és més important que mai.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"