Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Més de 1.000 persones reben directament menjar de l'entitat a l'illa
La pandèmia gairebé ha duplicat les famílies que es troben en una situació vulnerable a Menorca. Però, en paral·lel a les necessitats, també ha crescut la solidaritat entre la població. En donen testimoni la quarantena de nous voluntaris, la majoria joves, que dediquen part del dia a dur aliments als que més ho necessiten.
A Menorca, més de 1.000 persones reben directament menjar de Càritas, un 57% més que fa dos mesos. Es tracta d’aliments que es preparen per a les famílies que es troben amb dificultats econòmiques, i ho fan els voluntaris que a Menorca són, de cada vegada, més joves. Han respost amb solidaritat davant aquesta situació d’emergència social i econòmica. A hores d’ara, hi ha 40 nous voluntaris, i la majoria són gent jove.
Un problema que existia a Menorca, ja que la majoria de voluntaris que col·laboraven amb Càritas abans de la pandèmia eren majors de 60 anys i, per seguretat, havien de romandre a casa seva. Per tant, la implicació de la gent jove en aquests moments és més important que mai.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat