Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Així ho ha conclòs l'estudi que han elaborat un grup d'investigadores de l'escola universitària ADEMA
Els joves d’entre 12 i 15 anys que passen molt temps davant les pantalles i duen una vida sedentària pateixen més càries que els que practiquen algun esport o tenen una rutina més activa.
Així ho ha conclòs l’estudi que han elaborat un grup d’investigadores de l’escola universitària ADEMA, després d’examinar 468 adolescents mallorquins i analitzar-ne l’activitat física, el temps davant pantalles i els mètodes de desplaçament fins al col·legi. Per això, els professionals recomanen que els adolescents duguin a terme major activitat física i que es promocioni un model de vida saludable.
L’estudi també ha reflectit que són els adolescents de sexe masculí els que practiquen més esport, però també són els que passen més hores davant les pantalles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge