Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Asseguren, a més, que la quantitat de viatges per triar és molt menor
Els jubilats d’Eivissa mostren la seva indignació per haver de pagar el bitllet fins a Palma per poder apuntar-se als viatges que surten des d’allà. Creuen que tots els ciutadans de les Balears haurien de tenir les mateixes possibilitats.
Una altra opció que tenen és sortir des d’Eivissa, però la quantitat de viatges per triar és molt menor. Només hi ha unes 8 destinacions i de cada una d’elles hi ha 5 o 6 sortides.
D’altra banda, enguany ha augmentat el nombre de places de l’Imserso que s’ofereixen per viatjar a Eivissa. En total seran 52 MIL distribuïdes en 9 hotels de l’illa. Això ha estat possible gràcies a l’increment de les connexions aèries durant els mesos de tardor i hivern.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament