Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La negociació podria evitar que arribi als jutjats un 30% de les denúncies civils
Els jutjats d’Eivissa incorporen un nou servei de mediació al qual es podrà recórrer, fins i tot amb un cas obert. Seran els magistrats els que detectin en quins casos pot ser més adequat aquest recurs que no continuar amb el procediment judicial iniciat. Fa més de 30 anys que la mediació es practica a Eivissa i, des d’aquest dimecres, és possible recórrer a la negociació, també als jutjats.
A través del protocol firmat entre el jutge degà i l’Institut de Mediació de les Balears, els magistrats remetran els casos en què vegin possible l’acord al nou servei de mediació intrajudicial inaugurat avui. La primera sessió és gratuïta. Com ha explicat Sergio González, jutge degà d’Eivissa, “aquest recurs estarà disponible, no només per les parts en conflicte en un procediment als jutjats, sinò per a qualsevol ciutadà que tengui un problema i estigui interessat en la seva resolució negociada”.
La resolució negociada dels conflictes estalvia costos econòmics, emocionals i de temps, i a Eivissa es disposa d’una dotzena de mediadors acreditats. L’advocada Eva Cardona ha explicat que s’estima que un 30% de les causes civils que entren a un jutjat es podrien resoldre “a través de mediació”, i ha explicat que l’objectiu és baixar la litigiositat donant a conèixer aquesta possibilitat als ciutadans.
El servei de mediació Francesc Lacueva Abad s’ha dedicat al que era jutge titular de la sala de primera instància número 1, mort fa dos anys.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull