Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Només acceptaran una pròrroga curta si el Parlament britànic accepta el "Tractat de Retirada"
Els líders de la Unió Europea demanen a la primera ministra britànica, Theresa May, que el Parlament britànic accepti els acords del “Tractat de Retirada”. Si no ho fa, no acceptaran la pròrroga sol·licitada per al Brexit.
May ha demanat a Brussel·les que s’ajorni la sortida del Brexit fins dia 30 de juny.
Minuts abans de la cimera de la comissió a Brussel·les, els principals líders de la Unió han tornat a dir el que ja va advertir dimecres el president del Consell Europeu, Donald Tusk: una pròrroga curta és possible sempre que la Cambra dels Comuns accepti les condicions de la retirada que ja han rebutjat en dues ocasions. Ho hauran de fer abans de 29 de març.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo