Gairebé tots els líders polítics han celebrat a través de les xarxes socials l’inici de la vacunació. El primer a reaccionar ha estat el president del Govern, Pedro Sánchez, qui ha destacat la fortalesa del Sistema Nacional de Salut.
El president del PP, Pablo Casado, ha dit que és una gran notícia i qualifica de “nefasta” la gestió de Sánchez. D’altra banda, el vicepresident i líder de Podem, Pablo Iglesias, ha agraït la notícia a la ciència i els professionals sanitaris.
I Inés Arrimadas, presidenta de Ciutadans, destaca que cal mantenir la prudència. El líder de Vox, Santiago Abascal, no ha fet cap comentari.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"