50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El Consell de Menorca ha contestat les al·legacions al PTI de l'Associació d'Empresaris Forestals argumentant que l'activitat no justifica en cap cas, construccions d'obra en rústic
ASEFOME representa actualment una desena de petites empreses de forestals que s’encarreguen de l’extracció de biomassa dels boscos de Menorca. Expliquen que la majoria disposen de naus en polígons industrials per manipular i fer la distribució de la llenya, però voldrien tenir autorització per poder construir casetes on emmagatzemar les màquines i la llenya a la marina.
Per evitar buits legals, voldrien que la seva activitat quedés reflectida en la normativa territorial de Menorca, que es troba ara en procés de revisió, i per aquest motiu han fet al·legacions al text inicial. amb aquest objectiu, han mantingut ja dues reunions amb la conselleria d’Ordenació del Territori, que ja ha descartat la possibilitat de construir magatzems d’obra en sòl rústic. Expliquen que l’activitat dels forestals és temporal, i que habitualment tampoc són titulars de la propietat dels boscos on treballen, i que les edificacions quedarien per sempre. Així i tot, matisen que que la normativa no posa traves a que la llenya pugui quedar dipositada a les finques.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet