Mor la nina de tres anys que es va ofegar en una piscina a Pollença
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
Una desena de llibreries de Palma s'han sumat a la setmana dedicada a aquestes publicacions
No són contes, ni còmics. Són els llibres-àlbum. Un gènere que vol reivindicar el seu espai dins el món literari. Durant aquesta setmana, més de 300 activitats a tot Espanya li donaran protagonisme.
A Palma, quasi una desena de llibreries també s’han sumat a aquesta iniciativa. La madrilenya Maria Pascual presentarà els seus àlbums. Avui dilluns horabaixa, a la Biblioteca de Can Sales de Palma i, demà diamrts, a Rata Corner. El seu darrer llibre, ‘Malacatú’, l’ha escrit i dibuixat i va guanyar el Concurs Internacional d’Àlbum il·lustrat, convocat pel Cabildo de Gran Canària.
En aquestes publicacions, els dibuixos tenen tant o més pes que a d’altres llibres. La resta de la setmana també hi haurà activitats a espais de Ciutat com la Llibreria Lluna, Es Raconet o Quart Creixent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
Els usuaris que no puguin ser reubicats per l'empresa gestora seran traslladats a centres de l'IMAS; no s'han detectat intoxicacions per fum
La petita de tres anys roman crítica a l'UCI pediàtrica