Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Fins a 30 llibreries de Palma participaran enguany en la festa de Sant Jordi
Els llibreters enllesteixen avui els preparatius per a la festa literària més important de l’any. Falten poques hores perquè comenci la festa, i els magatzems fa dies que són plens de caixes de llibres per treure demà al carrer.
Demà és Sant Jordi i fa temps que els llibreters escalfen motors. Després de la campanya de Nadal, comencen les comandes i els preparatius per ells. Només un dia, però, que du a darrere mesos de feina, segons ens expliquen.
Enguany, però, estan molt pendents del cel. Les previsions meteorològiques donen pluja. No obstant això, es mostren optimistes. Diuen que Sant Jordi sempre és el mateix dia, i que no sempre fa el mateix temps, hi ha hagut molts d’anys de sol, però també passats per aigua. Asseguren, a més, que fa dos anys va ploure i que, així i tot, la gent va sortir al carrer. És per això que a diferència d’altres indrets, mantenen la festa, tot i que per si de cas, duran plàstics perquè els llibres no es banyin si plou.
En total, a ciutat hi haurà 30 paradetes distribuïdes en dos eixos que comencen a la plaça Major i transcorren, el primer d’ells, fins a la plaça d’Espanya, arribant per Sant Miquel, i el segon fins al carrer Blanquerna, passant per via Roma i la Rambla.
Fins a 200 signatures d’autors, cercaviles i diferents activitats volen consolidar Sant Jordi com la festa de tothom. L’any passat va caure en diumenge i varen ser moltes les famílies que aprofitaren per passejar. Enguany és dia feiner i diuen que això i també els afavoreix. Amb tot, el Gremi de llibreters de Mallorca confia que, un any més, Sant Jordi creixi en volum de vendes consolidant la festa com un referent per a les llibreries.
Viure aventures a través de les paraules té demà un 10 % de descompte amb motiu del dia del llibre i la rosa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella