Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Des de mitjans de maig preveuen llogar el 50% de la flota de vehicles fins a arribar al 100% a l'agost
El mes d’abril i a l’inici de maig els lloguers de vehicles depenen molt dels visitants d’un dia i del temps, però les reserves no són significants.
Els lloguers de vehicles esperen l’arribada de la mitja marató l’11 de maig data en què treuran el 50% de la flota i, segons les previsions, les reserves pujaran fins a arribar a llogar el 100% dels vehicles a la temporada alta.
Per primera vegada des de l’inici de la regulació de formentera.eco no han hagut de baixar la quota de vehicles de lloguer. És de 2.268 turismes i 5.880 motos.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions