L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Per estalviar, l'Ajuntament els apagarà a les 22.00 hores els dies feiners, els dissabtes a mitjanit i a les 03.00 hores la nit de Nadal i Cap d'Any
Eren les sis del capvespre quan de dalt de tot del campanar de Santa Maria han guaitat 4 follets de colors que tots els fillets i filletes de Maó coneixen: Els llumets han complert amb la tradició, i després d’un compte enrere ben assajat, la màgia de Nadal ha esclatat a la plaça. Primer s’ha encès l’arbre i les garlandes, i després, al pas del carruatge dels Llumets, s’han anat encenent la resta de les decoracions de la ciutat al seu pas.
Enguany, els llums de Nadal no quedaran encesos tota la nit. Per estalviar, l’Ajuntament els apagarà a les deu del vespre els dies feiners, els dissabtes a mitjanit i a les 3 de la matinada la nit de Nadal i Cap d’Any.
Aquest dimarts també s’han obert les paradetes del mercat de Nadal, que es podrà visitar fins dissabte per si falta alguna figureta al pessebre o un detallet nadalenc a casa. De totes les casetes del mercat, la que té la cua més llarga és la de na Guida i en Sebastià. La finestra d’aquests dos personatges del nadal maonès s’obrirà els dies de festa per rebre les donacions benèfiques dels infants a canvi de llaminadures i regalets.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve