Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Només ho faran aquells que tenguin una capacitat autoritzada inferior a les 300 persones
Finalment els locals d’oci nocturn podran obrir aquest estiu. Però només ho faran aquells que tenguin una capacitat autoritzada inferior a les 300 persones. Ho ha confirmat el president de l’Associació d’Oci Nocturn, després d’una reunió a la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball. A més hi haurà altres restriccions. Segons el president de la patronal, no s’hi permetrà el ball i no es podrà coincidir amb els horaris de la restauració. Tampoc es permetrà l’obertura dels establiments de Platja de Palma, Palmanova, Magaluf i Sant Antoni d’Eivissa en aquesta primera fase. A més es farà una anàlisi cada 15 dies de la situació epidemiològica i el comportament del sector de l’oci. La patronal espera que la reobertura es faci efectiva el pròxim dilluns, quan comença la “nova normalitat”. El document es podria aprovar en el Consell de Govern de demà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància