Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

L'Ajuntament de Palma assegura que s'estan estudiant 39 sol·licituds de reducció de les rendes
La pandèmia també ha passat factura a una cinquantena de majoristes de Mercapalma. Molts d’ells depenen de l’activitat turística i això ha fet reduir més d’un 50% la seva facturació anual. Per això, la patronal sol·licita a l’Ajuntament de Palma i Mercasa que els redueixin els canons de lloguer de les naus també a la meitat. De mitjana, paguen uns 60.000 euros anuals. També sol·liciten l’exempció de la taxa dels vehicles que entren i surten del recinte.
Lamenten que Mercapalma, que té uns 2 milions d’euros de benefici tot i la crisi, només els hagi proposat fins ara l’ajornament dels cànons des d’abril a setembre.
A això s’afegeix que pràcticament cap majorista d’alimentació s’ha pogut acollir als ERTO. La situació, afirmen, és inviable i si no reben resposta aviat, no descarten mobilitzacions.
L’ajuntament, per part seva, assegura que 39 empreses ja han sol·licitat formalment la reducció de les rendes durant uns mesos de 2021 i que s’estan estudiant les peticions.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat