Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
A les 10 del matí han pogut sortir a passejar els majors de 70 anys i també els dependents. La majoria a peu, d’altres amb bastons o crosses i els més atrevits amb bicicletes.
Als pobles de la comarca del Raiguer no hi ha hagut aglomeracions. La gent gran ha pogut gaudir de l’aire lliure tranquil·lament després de més de 50 confinats a casa. Poden anar acompanyats de la persona amb qui conviuen o que els cuida i recórrer un quilòmetre de distància. Pel que fa a la franja horària de 10 del matí a les 12 del migdia, i de les 7 a les 8 del vespre, alguns es queixen que passaran calor.
Estirar les cames, gaudir del paisatge encara que durant una breu estoneta, són petits actes quotidians, que gairebé havien oblidat i que avui, mes que mai, els majors han recuperat.
Primer dia de llibertat controlada i limitada a horaris
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja