Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Van tocar fa unes setmanes a la Sala la Riviera de Madrid com a teloners dels Franz Ferdinand
Tenen entre 18 i 22 anys i ho tenen tot per a triomfar. Ja preparen el seu segon EP del qual ens avancen aquesta cançó. “Just for Tonight”. Un treball que sortirà abans de l’estiu i en què destaquen les melodies fresques i arranjaments que parteixen del rock surfer.
Dos d’ells estudien a Barcelona i el tercer està acabant el batxillerat a Mallorca. Amb tot, aprofiten els caps de setmana i les vacances per enllestir detalls com els concerts que faran aquest estiu.
Encara es desperten del somni d’haver tocat a la Sala la Riviera de Madrid com a teloners dels Franz Ferdinand. I reconeixen que tenen molts referents dins de l’escena musical mallorquina. Actuaran a la sala Sirocco de Madrid l’11 de maig de juny i al juny al festival Cranc de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions