Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Una banda amb un pop fresc i molt instrumental que prepara també gira a sales de Madrid i Barcelona
El grup Lava Fizz s’ha convertit en una de les noves bandes destacades de l’escena pop-rock mallorquina. Els seus cinc components sorgeixen de grups amb una llarga tradició.
Lava Fizz ha mostrar a la Sala Petita del Principal de Palma dues novetats. El seu nou single que du per nom ‘Distance’ i el seu nou videoclip que han titulat ‘Youth is dead’ i que s’ha projectat per primera vegada.
El prooper mes de desembre es presentarà el seu nou LP i que es gravarà als Estudis Favela, produït per Michael Mesquida.
Una banda amb un pop fresc i molt instrumental que prepara també una petita gira a sales de Madrid i Barcelona.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat