La banda ho estrena aquest dissabte al vespre en concert a al Novo Café Lisboa de Palma
Ja es preparen per la seva presentació oficial a Palma. Els membres mallorquins de Roller Disco Combo, la banda d’indiepop, acaben de treure el seu primer disc. Du per nom “Things under control” i el seu primer single és “Here we are” que és tota una declaració d’intencions.
El grup te aquest nom per una cançó dels Gallygows, un grupo indie barceloní dels 90. El quintet, ha comptat amb la producció de Miqui Puig, que s’ha implicat totalment en el projecte.
Guitarres roqueres a vegades i a d’altres delicades i una contundent base rítmica. Presentaran el disc a Barcelona, Vic i València. Aquest dissabte actuen al Novo Café Lisboa de Palma a partir de les vuit i mitja del vespre. Després actuarà el mateix Miqui Puig, que punxarà alguns dels seus èxits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els participants han demanat a crits i amb pancartes que el delegat del Govern deixi el seu càrrec
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals