Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Associació Hotelera impulsa un projecte per emprar aquest plàstic en la fabricació d'altres productes
Els matalassos de platja que empren els turistes de Platja de Muro tendran una segona vida. A partir d’avui, els hotels de la zona els recolliran de forma selectiva amb un contenidor específic i un centre especial d’ocupació n’emprarà el material per fer productes de residu zero.
Toni Coll, director de l’hotel Viva Blue, ha explicat que fins ara aquests residus no es podien reciclar perquè estan fets d’un material que no pot anar al contenidor groc.
Just a platja de Muro es generen cada estiu diverses tones d’aquests residus. Amb aquest projecte, després de passar pels tallers ocupacionals, els flotadors es convertiran en productes com ara bosses, davantals i pitets, entre d’altres, i retornaran als hotels perquè els puguin vendre o regalar als clients. Joana Maria Serra, gerent de l’Associació Hotelera de platja de Muro, ha remarcat que es tracta d’un projecte cent per cent circular.
De moment, 24 hotels de la zona s’han adherit a la iniciativa, que està finançada amb l’Impost de Turisme Sostenible (ITS).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis