Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Demanen a la gent prevenció, fer-se proves i no discriminar a aquells que pateixen el virus
A les Balears avui se celebren diversos actes per recordar les víctimes del VIH. A les 8 del vespre hi ha la Gala del Dia Mundial contra la SIDA, al Teatre Xesc Forteza de Palma, però avui migdia ja han començat els actes.
Davant la placa commemorativa en record de les víctimes, les quatre entitats que formen Taula per la SIDA han retut homenatge a aquells que han patit o pateixen la malaltia. Han actuat els Tambors per la Pau i també s’ha llegit el manifest que es fa a tot l’estat, amb el lema “Contigo sin xenofobia”.
Balears duplica la taxa estatal de nous casos de VIH
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats