Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Normalitat entre els ciutadans de l'illa
El passat cap de setmana, dues menorquines van ser expulsades d’un avió de Vueling per presumptament parlar en català i negar-se a fer-ho en castellà. La companyia ho nega, i assegura que la tripulació sí que parla català.
Aquest dimarts, hem sortit als carrers de Maó per saber si algun menorquí ha patit discriminació per voler expressar-se en la seva llengua, sigui el castellà, el català o qualsevol altra.
Sembla que als carrers de la ciutat hi ha normalitat respecte a aquest tema i la gent no té cap problema per parlar en la seva llengua. Hi ha persones que no parlen el català perquè no són nascudes aquí i mai han tingut problemes per expressar-se lliurement en castellà. El mateix passa amb la gent que utilitza el català com a primera llengua.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants