Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Pocs s'han animat a sortir aquest diumenge, en què han destacat les fortes ratxes de vent de tramuntana
Els termòmetres avui marcaven els 6 graus al centre de Maó, una situació molt diferent de la que es vivia fa pocs dies, quan els menorquins gaudien d’un clima agradable i de temperatures fregant els 20 graus. Avui pocs s’atrevien a passejar pels carrers, on es feien notar les ratxes de vent de tramuntana.
Els que sí que s’han beneficiat del clima han estat les xurreries, la temperatura era idònia per aquest berenar i s’hi han generat cues.
Fins i tot sent diumenge i amb aquest fred hi ha hagut valents que han acudit al gimnàs. I per a valents un grup de 15 persones de l’escola d’adults que feien avui una ruta britànica.
Tot i el temporal, el port de Maó ha reobert al trànsit a les 10 i mitja del matí, el de Ciutadella, però, roman tancat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper