Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Molts han vingut de ben prest, a l'horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat
Per Sant Joan no tot és bulla, aglomeracions i disbauxa continua… al manco no a tothora. Molts han vengut de ben prest, a l’horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat.
L’estona esperant els cavalls a Sant Joan de Missa és molt familiar, per compartir amb els més petits, enfora de la gernació dels altres actes. Un moment també de pau, reflexió i enyorances.
Entre els grups també n’hi havia, per exemple, un d’alemanys i austríacs que fa molts anys que viuen a Menorca. Després de més de tres dècades, també senten i viuen la festa com seva.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran