L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Molts han vingut de ben prest, a l'horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat
Per Sant Joan no tot és bulla, aglomeracions i disbauxa continua… al manco no a tothora. Molts han vengut de ben prest, a l’horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat.
L’estona esperant els cavalls a Sant Joan de Missa és molt familiar, per compartir amb els més petits, enfora de la gernació dels altres actes. Un moment també de pau, reflexió i enyorances.
Entre els grups també n’hi havia, per exemple, un d’alemanys i austríacs que fa molts anys que viuen a Menorca. Després de més de tres dècades, també senten i viuen la festa com seva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions