Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Molts han vingut de ben prest, a l'horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat
Per Sant Joan no tot és bulla, aglomeracions i disbauxa continua… al manco no a tothora. Molts han vengut de ben prest, a l’horabaixa. Han col·locat les coques rosses i han començat a treure tot el menjar que han preparat.
L’estona esperant els cavalls a Sant Joan de Missa és molt familiar, per compartir amb els més petits, enfora de la gernació dels altres actes. Un moment també de pau, reflexió i enyorances.
Entre els grups també n’hi havia, per exemple, un d’alemanys i austríacs que fa molts anys que viuen a Menorca. Després de més de tres dècades, també senten i viuen la festa com seva.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta