Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Professionals i entitats analitzen els punts febles del camí que recorren els anomenats 'menas'
La Fiscalia es torba sovint més de mig any per determinar l’edat dels joves estrangers que arriben tot sols a les Balears. És mig any marcat per l’aïllament lingüístic dins els centres de primera acollida com el Noray. La primera presa de contacte amb altres joves és, doncs, als centres educatius com el Bellamar. Aquests dos són els primers espais que trepitgen els menors estrangers no acompanyats -coneguts com a ‘mena’- que arriben a l’Arxipèlag.
Aquest confinament és un dels problemes que s’han abordat durant una trobada de professionals i entitats, celebrada divendres, per visibilitzar els punts febles del camí que recorren els ‘mena’ fins que assoleixen la majoria d’edat. I amb l’objectiu comú d’evitar els circuits d’exclusió en un context ple d’entrebancs.
Una vegada aquests joves fan 18 anys, el Programa d’Emancipació del GREC, que està concertat per la Conselleria de Serveis Socials, els dona un cop de mà amb l’accés a la formació, l’habitatge i el món laboral, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes