Els menors no acompanyats que romanen en un habitatge a Santanyí quedaran allà mentre l’entitat propietària no realitzi cap tràmit administratiu que els obligui a abandonar-lo. Recordar que l’IMAS, aquesta setmana, va traslladar un grup de 5 al·lots des del centre Norai, de Palma. En un principi sí que hi va haver discrepàncies amb l’Ajuntament, en assabentar-se de la utilització de l’immoble del municipi per als joves. Ara asseguren que tot està aclarit, i en cap cas hi ha un decret de suspensió. L’entitat, això sí, ha d’acreditar l’ús que s’hi fa.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa