No és cada dia que una campiona d’Espanya i pilot del Mundial de motociclisme et posa una medalla. I si no, que li diguin a n’Aura. Amb només 5 anys apunta maneres damunt la moto i s’atreveix amb el circuit de cross. Com ella, una vintena d’infants han participat els darrers mesos en l’escola de motociclisme de Pakita Ruíz. Una manera d’aprendre a càrrec d’una gran campiona.
Pakita els ha volgut transmetre des del primer minut l’estima pel motociclisme. Tot i la seva joventut, tenen clar el que volen: ser pilots. Per això, però, encara queden anys de pràctica. De moment toca fer més suportable la calor amb un poc d’aigua i continuar practicant per no deixar de donar gas.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos