Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Les barques de bou han decidit no sortir a pescar fins al març per la normativa europea
La plaça del Peix de Ciutadella ha tancat aquest dimecres. Els pescadors d’arts menors no han pogut sortir pel mal temps, i les tres barques d’arrossegament van decidir a principis d’any no començar a pescar encara per no esgotar abans d’hora els dies que els permet Europa. I quan el mercat obre, ofereix molt poc gènere.
Les 6 barques de bou que hi ha a Menorca estan aturades. S’hi han vist obligades pel límit de pesca anual que els marca la normativa posada en marxa l’any passat, d’entre 160 i 180 dies per barca. Algunes sortiran a mitjans de febrer i d’altres al març per poder fer feina tota la temporada.
Les tres confraries de l’illa han expressat la seva preocupació a la presidenta del Consell, a qui han demanat més accions promocionals del peix autòcton, i més ara que Menorca és Regió Gastronòmica Europea.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros