Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les carnisseries comercialitzen pollastre de la Península
El cessament de l’activitat dels escorxadors de Mallorca on es poden sacrificar aus passa en plena campanya de Nadal. I es nota a les carnisseries i als mercats municipals. Al de Pere Garau, a Palma, és molt difícil trobar pollastres mallorquins.
La majoria dels carnissers del mercat asseguren que, davant la poca producció de pollastre mallorquí, fa temps que comercialitzen pollastre de la Península.
Per la seva banda, els clients que s’apropen al mercat consideren que cerquen la tendresa del producte, sense importar-ne la procedència.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"