Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Les carnisseries comercialitzen pollastre de la Península
El cessament de l’activitat dels escorxadors de Mallorca on es poden sacrificar aus passa en plena campanya de Nadal. I es nota a les carnisseries i als mercats municipals. Al de Pere Garau, a Palma, és molt difícil trobar pollastres mallorquins.
La majoria dels carnissers del mercat asseguren que, davant la poca producció de pollastre mallorquí, fa temps que comercialitzen pollastre de la Península.
Per la seva banda, els clients que s’apropen al mercat consideren que cerquen la tendresa del producte, sense importar-ne la procedència.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús