X

Els més joves de Pollença ja tenen el seu pi

Els infants han tingut la seva pròpia festa, per primera vegada

10/01/2026

Els més joves de Pollença ja tenen el seu pi

128

Amb la música de les xeremies, centenars de pollencins i pollencines, la majoria nins i nines, han cercat el pi a Cala Sant Vicenç, a les 9 del matí d’aquest dissabte. Allà, l’han pelat i posteriorment l’han arrossegat fins a la plaça dels Pins.

Ha estat una jornada històrica, perquè s’ha celebrat el primer Pi Infantil. Ho han fet amb mesures de seguretat, amb arnés per pujar i el pi fora ensabonar, però amb tota l’emoció del món. S’hi han apuntat més de 150 nins i nines.

L’únic moment de tensió ha estat quan s’ha plantat el pi, perquè s’han hagut de fer dos intents, ja que la grua topava contra les branques d’un altre arbre.

La iniciativa ha partit Consell d’Infants de Pollença. Cal recordar que al Pi de Pollença, fins fa poc, només hi participaven homes adults. Fa poc que s’incorporaren les dones i ara ho han fet els infants.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT